İŞBİRLİĞİ PROTOKOLLERİ KAPSAMINDA GİDEN ÖĞRENCİ/ÖĞRETİM ELEMANI PROSEDÜRÜ
1.Giden öğrenci/öğretim elemanı İstanbul Üniversitesi ile diğer üniversite arasındaki İşbirliği Protokolü çerçevesinde değişimden yararlanabilir.
2.Öncelikle gidecek olan öğrenci/öğretim elemanı kendi Birimine (Fakülte-Yüksekokul-Meslek Yüksekokulu-Enstitü) yazılı olarak başvuruda bulunur. Birim kararı (Fakülte-Yüksekokul-Meslek Yüksekokulu-Enstitü) gidecek öğrenciyi / öğretim elemanını gerekli tüm belgeleri* ile birlikte İkili Çoklu İlişkiler Koordinatörlüğü’ne yazılı olarak iletilir.
3.Kurul kararı olumlu ise öğrenci/öğretim elemanın nominasyon yazısı karşı tarafa iletilir.
* Gerekli Belgeler:
- Başvuru Formu (http://mou.istanbul.edu.tr/)
- Bağlı bulunduğu birime ait olumlu Kurul Kararı
- Transkript (öğrenci için)
- Pasaport fotokopisi
- CV
- Karşı kurumun belirttiği başvuru için gerekli belgeler